Nagekomen: de sterrenfoto - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Sita Chili - WaarBenJij.nu Nagekomen: de sterrenfoto - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Sita Chili - WaarBenJij.nu

Nagekomen: de sterrenfoto

Door: Sita

Blijf op de hoogte en volg Sita

03 Juli 2022 | Chili, Santiago de Chile

Via de mail kwam de sterrenfoto naar ons toe. Hij is mooi geworden, vind ik, dus hij moet er nog even bij.

De foto is gemaakt door iemand die weet hoe je een sterrenhemel op de foto zet. Ik moest 20 seconden stil zitten, dat was de belichtingstijd.


  • 03 Juli 2022 - 18:48

    Sita In Chili:

    Ik ben echt weer terug in Leek. Dat had ik ook ingevuld, maar het programma wil mij gewoon in Santiago houden…

  • 04 Juli 2022 - 08:16

    Caroline :

    Tjonge Sita wat een mooie foto! Een kerstkaart waardig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Santiago de Chile

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2022

Nagekomen: de sterrenfoto

23 Juni 2022

Het is mooi geweest

21 Juni 2022

Laatste dag in San Pedro de Atacama

20 Juni 2022

Geisers

19 Juni 2022

Op grote hoogte
Sita

Op bezoek bij Heike, rondkijken in Santiago en samen op reis door de woestijn.

Actief sinds 10 Juni 2022
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 1960

Voorgaande reizen:

10 Juni 2022 - 31 December 2022

Mijn eerste reis

Landen bezocht: